Dornbracht – Blue Responsibility

Dornbracht – the SPIRIT of Water

16-06-2009  Autor: [KK]   Źródło: Dornbracht   Kategoria: Wiadomosci ze Świata

Motto przedsiębiorstwa ''Dornbracht - the SPIRIT of Water'' symbolizuje odpowiedzialne postępowanie z dobrem naturalnym jakim jest woda. Dlatego też firma Dornbracht, międzynarodowy producent przykładający najwyższą wagę zarówno do jakości jak i wzornictwa swoich produktów, zmniejszy do końca 2009 r. przeciętne zużycie wody przez wszystkie oferowane na rynku armatury o 25 procent, a przez kolejne trzy lata o łącznie 30 procent. Dodatkowo, zminimalizowane zostanie także zużycie energii. Udoskonalenia te nie wpłyną negatywnie na najwyższą jakość produktów i wygodę ich użytkowania.

Już od 1996 r. firma Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG współpracuje ze specjalistami ds. ochrony środowiska, rzeczoznawcami oraz inżynierami w celu stałej kontroli i optymalizacji stosowanych rozwiązań ekologicznych. W procesie produkcji firma Dornbracht przykłada najwyższą uwagę do stosowania bezpiecznych dla środowiska naturalnego technologii, takich jak np. nowoczesne sposoby oczyszczania ścieków. W 2007 r. ścieki wytwarzane przez przedsiębiorstwo nie przekroczyły poziomu połowy wartości granicznych przewidzianych przepisami. Aby zapewnić oszczędność naturalnych surowców używanych do wytwarzania produktów, firma powszechnie wykorzystuje materiały, które można odzyskać w drodze recyklingu. Jakość produkcji wraz z systemem x-tra Service specjalizującym się w zaspokajaniu indywidualnych życzeń klientów oraz tworzeniu optymalnych rozwiązań wzorniczych gwarantują najwyższą trwałość użytkową produktów Dornbracht.

O firmie Dornbracht

Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z siedzibą w Iserlohn jest międzynarodowym producentem wysokiej jakości ekskluzywnej armatury i akcesoriów do łazienek i kuchni. Dornbracht otrzymuje liczne międzynarodowe nagrody za stylistykę swoich produktów, a od 1996 roku cieszy się także uznaniem za zaangażowanie w rozwój kultury. Od 2006 roku firma wydaje dwuczęściową publikację „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” powiązaną koncepcyjnie ze światem łazienek i kuchni. Ten magazyn, a zarazem katalog, dokumentuje zaangażowanie kulturalne firmy i prezentuje spektrum produktów marki Dornbracht. „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” z powodzeniem łączy inspiracje, dialog oraz innowacje, które charakteryzują unikalne podejście i drogę rozwoju firmy Dornbracht.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com