Na targach CES 2021 firma LG przedstawia wizję przyszłości, która staje się lepsza dzięki jej zaawansowanym rozwiązaniom

Informacje...

13-01-2021  Autor: Autor zewnętrzny   Źródło: Autor zewnętrzny   Kategoria: Wiadomosci ze Świata

Prezentacja wizji nowego stylu życia podczas pierwszej w historii wirtualnej ekspozycji CES.

Przedstawiając na pierwszych cyfrowych targach CES® 2021 prezentację pt. Life is ON – Make Yourself at Home („Życie trwa – poczuj się jak w domu”), firma LG Electronics dzieli się wizją wygodniejszego stylu życia, z większym wykorzystaniem łączności z siecią. Podczas konferencji prasowej, transmitowanej przez LG na własnej witrynie internetowej poświęconej targom CES 2021 oraz na swym ogólnoświatowym kanale w serwisie YouTube, firma ukazała nowe znaczenie słowa „dom”. Przedstawiła zaawansowane produkty i usługi opracowane po to, by codzienne życie konsumentów uczynić wygodniejszym i przyjemniejszym. LG przygotowała ponadto wirtualne stoisko, na którym zwiedzający mogą zapoznać się z jej najnowszymi innowacjami, obejrzeć je w komfortowych warunkach – na monitorach, laptopach czy urządzeniach mobilnych.
W trakcie konferencji został zaprezentowany projekt smartfonu LG Rollable z krótką demonstracją unikalnej możliwości zmieniania wielkości ekranu. Urządzenie stanowi jeden z efektów prac prowadzonych w ramach projektu Explorer Project firmy LG. Pozwala poznać perspektywy przyszłego rozwoju smartfonów.

Podczas wydarzenia przedstawiona została Reah Keem, wirtualna kompozytorka i DJ-ka. Dzięki technologii uczenia głębokiego jeszcze bardziej upodobniła się do człowieka. Reah zaprezentowała nowego robota LG CLOi, który przy użyciu lampy emitującej promieniowanie ultrafioletowe (UV-C) dezynfekuje często dotykane powierzchnie w obiektach użyteczności publicznej, takich jak pokoje hotelowe czy restauracje.
Internetowa ekspozycja firmy LG została podzielona na cztery obszary: Life in ON TV, Virtual Experience, LG SIGNATURE in Vegas oraz Life’s Good Studio. W Life in On TV przez całą dobę są prezentowane relacje z targów CES 2021 wraz z informacjami o najnowszych produktach LG, a także interesujące programy lifestylowe. Virtual Experience pozwala na zwiedzanie interaktywnej wystawy podzielonej na cztery strefy produktowe. LG SIGNATURE in Vegas to z kolei niesamowita witryna online. Można w niej zachwycać się atrakcjami Las Vegas w połączeniu z urządzeniami LG SIGNATURE, których design jest inspirowany sztuką. Odwiedzający Life’s Good Studio mogą podziwiać efekty współpracy z dobrze zapowiadającymi się muzykami.

Gości strefy produktowej TV i AV, wchodzącej w skład Virtual Experience, wita instalacja OLED Fall, wykonana z elastycznych wyświetlaczy OLED – zachwycająca widokami oraz niezrównaną jakością obrazu. Dzięki specjalnej, interaktywnej prezentacji wykorzystującej technologie rzeczywistości rozszerzonej (XR/AR) odwiedzający mają sposobność dowiedzieć się wszystkiego o głównych zaletach matryc LG OLED. Są nimi: ostrość, szybkość i płynność wyświetlania obrazu, a także smukła konstrukcja, nazywane skrótowo „4S” (sharp, swift, smooth, slim). Ekspozycję LG na pierwszych w historii wirtualnych targach CES można zwiedzać z przewodnikiem – awatarem 3D przedstawiającym influencera technologicznego Linusa Sebastiana.

W strefie Home Cinema Zone dostępny jest 163-calowy wyświetlacz komercyjny LG MAGNIT wykonany w technologii Micro LED. Dzięki opracowanej przez LG technologii Black Coating cechuje się on głębszą czernią, wyższym kontrastem i większą wiernością odwzorowania kolorów. Oglądając ożywione treści prezentowane przy użyciu rzeczywistości rozszerzonej (XR), goście doświadczają fascynujących wrażeń wzrokowych zapewnianych przez panel Micro LED.

W strefie Home Appliance Zone pokazano, w jaki sposób technologia zapewnia w domach przyjemniejsze i bardziej higieniczne warunki. Odwiedzający mogą zapoznać się z podwyższającymi jakość życia innowacjami LG przeznaczonymi do kuchni, salonu, a także do prania i suszenia.
W strefie IT Zone zobaczymy przygotowaną przez dział LG Business Solutions ekspozycję zaawansowanych produktów konsumenckich. W czterech wirtualnych pomieszczeniach, takich jak biuro domowe i pokój gracza, zaznajomimy się z urządzeniami osobistymi, które zwiększają produktywność oraz pozwalają na odtwarzanie fascynujących treści.
Strefa Mobile Zone przedstawia z kolei innowacje LG w dziedzinie urządzeń mobilnych, między innymi smartfon LG WING – z obrotową konstrukcją i dwoma wyświetlaczami. Interaktywna prezentacja pozwala wirtualnie wziąć go do ręki i wypróbować funkcje, takie jak: kamera z elektronicznym gimbalem czy nagrywanie jednocześnie dwoma aparatami. W ten zupełnie nowy sposób przekonamy się o wyjątkowości smartfona.

Nowoczesną ekspozycję firmy LG można obejrzeć na komputerze lub smartfonie, odwiedzając wirtualne stoisko LG na targach CES 2021.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com