StukPuk.pl – największy internetowy market budowlany w Polsce.

Aktualności

11-02-2015  Autor: Wiktor Balcer   Źródło: StukPuk.pl   Kategoria: Wiadomości z kraju

Właścicielem internetowego marketu budowlanego StukPuk.pl (www.stukpuk.pl) jest spółka P4 Solutions z Wrocławia. Strona w wersji beta została uruchomiona we wrześniu 2013. StukPuk.pl jest największym internetowym marketem budowlanym w Polsce. Obecnie w sklepie można zakupić około 17 000 produktów, w połowie 2015 w ofercie będzie już ponad 23 000, a docelowo w markecie do wyboru ma być 36 000 produktów. Dla porównania stacjonarna Castorama ma w swoim punkcie średnio od 32 000 do 35 000 produktów w ofercie. Market internetowy oferuje produkty z działów: chemia budowlana, zamocowania, narzędzia ręczne, elektronarzędzia, materiały budowlane, artykuły elektryczne oraz ogród. Sklep zapewnia produkty w kategoriach budget, standard i premium. - Naszą ideą było zbudowanie największego marketu internetowego w Polsce, trochę na wzór największych tego typu marketów funkcjonujących w Wielkiej Brytanii – mówi Tomasz Jankowski, prezes spółki P4 Solutions.

Konkurencja

Co wyróznia StukPuk.pl na tle konkurencji? Między innymi to, że 95% produktów oferowanych przez sklep dostarczana jest do klientów w 48h. Produkty w StukPuk.pl są tańsze średnio

o 30% od tych oferowanych w tradycyjnych marketach. Aż 70% produktów Stuk Puk, które widoczne są w kluczowych internetowych porównywarkach cen, jest na 1 bądź 2 miejscu. Sklep zapewnia też darmową dostawę zamówionych produktów, jeśli ich wartość przekracza 299 zł. Zakupy ze StukPuk.pl można też odebrać na stacjach Orlenu. Stacjonarne markety budowlane wprowadziły sprzedaż internetową, ale ceny produktów na połkach w przeważajacej większości nie różnią się od tych na stronach internetowych.  

Przyszłość

- Jesteśmy w połowie realizacji projektu stworzenia platformy dedykowanej do obsługi klientów B2B, którzy są w większości naszymi klientami. Platforma zapewni możliwość kosztorysowania budowy bądź remontu, będzie zawierała opcję ofertowania do klienta, przygotowania indywidualnych warunków handlowych dla danej firmy, a nawet opcje wystawiania faktur dla mniejszych firm, które nie posiadają takiego oprogramowania – mówi Tomasz Jankowski.  Platforma ruszy we wrześniu tego roku. Jej koszt to ponad 1 mln złotych. Część środków wyłoży Unia Europejska.

 

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com