Strona główna Portalu >>> newsy >>> PRODUKCJA

Koło mocną marką

KOŁO, po raz trzeci z rzędu od roku 2004, zajęło najwyższe miejsce w corocznym Rankingu Mocy Marki "Rzeczpospolitej" wśród producentów ceramiki sanitarnej (w kategorii tzw. produktów niespożywczych).

 
autor: Wojciech Choina
|
08-12-2006
|
Źródło: KOŁO

Ranking jest najbardziej uznanym opracowaniem klasyfikującym marki wg ich mocy i wartości. W tej miarodajnej ocenie moc marki jest relacją jej wartości do wielkości rocznych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych pod tą marka i tym samym jest miarą efektywności zarządzania.

Trzeci już z kolei ranking został przygotowany we współpracy z firmą doradczą Ernest & Young. Do jego opracowania posługiwano się m.in. badaniami opinii publicznej oraz oceną ekspertów. Na ostateczny wynik mocy marki składała się m.in. punktacja za jej siłę, prestiż oraz postrzeganą jakość i wartość - w obszarach tych KOŁO uzyskało najlepszą notę. Osiągnięty wynik potwierdza konsekwencją w budowaniu marki KOŁO i utrzymywanie pozycji lidera w tym segmencie rynku.

Wyniki rankingu zostały opublikowane 28.11.2006 r. w specjalnym dodatku do "Rzeczpospolitej".

Zwycięzcy rankingu mocy marki w poszczególnych kategoriach:


PKO BP - instytucje finansowe
TVN - telekomunikacja, media, handel i usługi
Wedel - produkty żywnościowe
Apart - produkty niespożywcze
Żywiec Zdrój - napoje i używki

Najbardziej wartościowa marka - TP SA